maandag 20 mei 2013

La la la love!

I get why girls can play hard to get, but WOW it's hard to play!
Haha to be in love is just hard, whyyyy! Love is a weird thing..
I love the feeling when you're around someone and you get that happy feeling, a safe feeling that you know you can trust eachother and just be who you are..
I just want to make a picture like this when I have a boyfriend! So cute:)

I would die if I had a boyfriend who didn't trust me! I think trust is the most important thing in a relationship, right?! You shouldn't be ashamed of anything! 
But you know, missing someone in the way you love them, is killing:')
I just had two weeks of vacation and I was somewhere else then, again: 'the guy with the relationship' was.. Okay this is annoying, let's give him a name, because evrytime I say something about him, you'll know I mean that guy! The name I give him now is... Uhmm.. John. Argh, bad name... But I keep it on John.
When I missed John, I just kind of died.. Omg this is awkward. But yeah, I just knew even more how much I care about him and how I feel! And then you have to survive alllll those days without him.. Sounds desperate, but people with a strong crush or a boyfriend get me I guess..
John, I can say, is the person who can make me feel everything.. Like from very happy, to very sad.. Don't like to say that.. But there are times, mostly when I don't understand him, when he makes me sad:(
Again, love is a weird thing!
To update you about my love life, it's getting much clearer for me now! John told me some things which made me understand him better and make me not feel so misunderstood so many times! Haha now I look back at myself over this year, I was just so desperate and weird! Wow! Hahahah just not OK hahaha.

But know I kind of know how it goes, and he might break up with his girlfriend.. But then, I got to wait for kind of a long time, because it would be weird if I just started a relationship, the moment when he breaks up, get me?
So I don't know how everything's gonna be but I know I just made this post really weird and it doesn't say anything at all.. But I know some things for myself clearer now..
And what the moral of this story was.. Well yeah, be aware.. Don't let your love change you, because people have to love you for who you truely are! Ofcourse you change all over your life, but that just happens, that's not something you do on purpose!
Every love is hard, but when you get the right one, you know you'll make it through! I promise it'll work out.
There are ofcourse people who divorce, and that can be hard.. But if I'm gonna think of that now.. Haha I just don't need to, I'm young.. I'll get there!
Just live the life as good as I can, and see where life brings me:)

X Maartje

Oh, please let me know if you want to see more personal updates, reviews, tutorials or TAG's! Leave a comment below! 

zondag 12 mei 2013

100 questions TAG about me!

1:Do you sleep with your closet doors open or closed? 
2:Do you take the shampoos and conditioner bottles from hotel? 
Yeah I guess I have the bad habit to do that:$
3:Do you sleep with your sheets tucked in or out?

4:Have you ever stolen a street sign before?

No hahah why would I
5:Do you like to use post-it notes?

Sure..? If you want me too..

6:Do you cut out coupons but then never use them? 

I sure did, but don't know when or how
7:Would you rather be attacked by a big bear or a swarm of bees? 

Uhm.. Neither oh my god:O I guess then a swarm of bees...
8:Do you have freckles?
9:Do you always smile for pictures? 

Yeah I do, only not when it's meant to do not
10:What is your biggest pet peeve?

Hate it when I got ignored with something I think is really important
11:Do you ever count your steps when you walk?

When I was little I always played games like where I was allowed to walk or not, so I sure counted my steps back then I guess!
12:Have you ever peed in the woods?

Not for so far I know
13:What about pooped in the woods?

Ieeeuwww even worse!
14:Do you ever dance even if theres no music playing?

Yeah I do I love dancing and when I'm alone and happy, I'll make my own music to dance to;)

15:Do you chew your pens and pencils?

Hmmm don't know for sure, could be...
16:How many people have you slept with this week?

Uhm like seven I guess?! No.. Not even one, forever aloneee
17:What size is your bed? 

18:What is your Song of the week?

This is what it feels like by Armin van Buuren and Trevor Guthrie, see my last post 'Intense'

19:Is it okay for guys to wear pink?

Yes it is, choose whatever you want, don't let anyone bring you down to not do that!
20:Do you still watch cartoons?

Spongebob, duuhhh
21:Whats your least favorite movie?

Saw movies, I don't like them, AT ALL
22:Where would you bury hidden treasure if you had some? 

Uhhhhhhh... Yeahh..... Don't know, tell me!
23:What do you drink with dinner?

Water, but when I'm in a restaurant I drink coke

24:What do you dip a chicken nugget in?

Nothing, I'm boring heheh
25:What is your favorite food?

In love with pizza
26:What movies could you watch over and over and still love?

The Last Song and LOL
27:Last person you kissed/kissed you?

Thailand, two fucking years ago.................................................
28:Were you ever a boy/girl scout?

No never been
29:Would you ever strip or pose nude in a magazine?

Yeah I walk around naked all the time so why not!
No.. No I wouldn't
30:When was the last time you wrote a letter to someone on paper? 
A few weeks ago to the one I love.. I always write letters to him...
31:Can you change the oil on a car?
32:Ever gotten a speeding ticket? 

No I don't have a drivers license yetttt
33:Ever ran out of gas? 

Well no then.
34:Favorite kind of sandwich? 

35:Best thing to eat for breakfast?


36:What is your usual bedtime?

I sleep late.. And get up early, but now I don't even sleep at all, I don't know why..
37:Are you lazy?

I can be.. I not always am
38:When you were a kid, what did you dress up as for Halloween? 

Kiddo with a little light on a stick, at Sint Maarten, we don't celebrate Halloween
39: What is your Chinese astrological sign?

40:How many languages can you speak?

Three languages, and others like a little bit
41:Do you have any magazine subscriptions?

Yeah, gossip magazineeees :3 mwhihihihi
42:Which are better legos or lincoln logs?

Uhmm legos?
43:Are you stubborn?

No I always want others to be happy, I guess I can be but I try to be not
44:Who is better...Leno or Letterman?

Oh... Uhmmm I guess I like Jay Leno more

45:Ever watch soap operas?

Yes and than I want to be in it!!!
No I don't
46:Are you afraid of heights?
47:Do you sing in the car?

48:Do you sing in the shower?

49:Do you dance in the car? 

Are there people who can do that?! Wow.. Incredible
50:Ever used a gun?


51:Last time you got a portrait taken by a photographer?

About eight months ago, at school-.-
52:Do you think musicals are cheesy?

53:Is Christmas stressful?

Normally? No. At my house? YES
54:Ever eat a pierogi? 

Whaat the hell is that
55:Favorite type of fruit pie?

Apple apple apppleeee

56:Occupations you wanted to be when you were a kid?

A singer, princess, famous, animal doctor
57:Do you believe in ghosts? 

Hmmmm some kind of
58:Ever have a Deja-vu feeling?

I have that all the time, really. No joke
59:Take a vitamin daily?

Yes when I don't forget I take vitamin D as they call it here
60:Wear slippers? 

Hell yeah in summer!
61:Wear a bath robe?

62:What do you wear to bed?

Somtimes a swaeter when it's cold, otherwise a pyjama or a shirt or something
63:First concert?

Taylor Swift

64:Wal-Mart, Target or Kmart?

They're all not here, but I got stuff from Walmart so I'll choose them!
65:Nike or Adidas?

Don't wear them both, but I love Adidas more
66:Cheetos Or Fritos?

Uhmmmm neither!!!! iewlg:$
67:Peanuts or Sunflower seeds?

I hate nuts:$
68:Ever hear of the group Tres Bien? 

Uhhh no think they're french? Tralalalalalala
69:Ever take dance lessons? 

Yup! I always was a streetdancer but I stopped a few years ago, very missing it:(

70:Is there a profession you picture your future spouse doing?

No I don't care, if he's sweet that's alright<3
71:Can you curl your tongue?

Yeahhh like a saucage mwhiwhiwhi
72:Ever won a spelling bee?

No but I'm good at it though!
73:Have you ever cried because you were so happy?

Hmmm not that I can think of but that would be at my wedding ever I guess!
74:Own any record albums?

Yes sort of! :)
75:Own a record player?

Yeah duuuuhhh
76:Regularly burn incense?

Uh nein
77:Ever been in love?

Yes I am nowwwwwww <3___<3 hehehe
78:Who would you like to see in concert?

Armin van Buuren, Taylor Swift again, Michael Bublé again!

79:What was the last concert you saw? 

Ilse Delange yesterday hahah
80:Hot tea or cold tea?

Hmm.. Hot
81:Tea or coffee?

Prefer coffee, love thee too!
82:Sugar or snickerdoodles?

Uh snickerdoodles?! whahahahhahah I don't know what that is
83:Can you swim well?

Uhm I can swim but I'm not a pro
84:Can you hold your breath without holding your nose?

Yeah, am I famous now?

85:Are you patient? 

Yes I can be very patient!
86:DJ or band, at a wedding?

At a wedding? A band!
87:Ever won a contest?

Riding with the horses gave me a couple, skiing, running, and singing a few times
88:Ever have plastic surgery?

I'm all fake, botox eveywhere, boobjob, yeah.
No maybe I ever will lift my eyes when I'm very old, you know: I need to see:$

89:Which are better black or green olives?
If there are green olives around, I eat them all. Be aware
90:Can you knit or crochet?

Guess I can knit yeah!
91:Best room for a fireplace?

92:Do you want to get married?

Yes, I think I do?
93:If married, how long have you been married?

Not married, I'm single! Go and get me.... €9,95! NO kidding bye
94:Who was your HS crush? 

Hard to tell:$ That one guy duh
95:Do you cry and throw a fit until you get your own way?

No never, that's just over dramatic!

96:Do you have kids?

I think I have fifteen kids by now.. Or maybe more, don't remember
97:Do you want kids?

I truely don't know yet!
98:Whats your favorite color?

99:Do you miss anyone right now? 

My loved ones:( I told you in 'Intense'!

Hope you guys liked it! Let me know if you have more questions about me!
I actually wrote this a week ago, so some things might have changed..
X Maartje

zondag 5 mei 2013


Week of vacation now,
I admit I needed it, so much! But I'm done with it now..
Got this title by Armin van Buuren's new album, 'Intense' but what I meant to associate with this, is that I got an intense feeling right now..
Very awkward, but I miss, how you guys call him, 'the guy with the relationship' very much.

That I post this here, wow.. Didn't see that coming but I'm being completely honest with  you guys. I really do miss him, but it's not making the last week of my vacation being better..

So what I thought is sharing some ideas to forget about what your thinking of! It'll never work 100% but I guess it'll make you feel better than do nothing and eating chocolate!

1. Go ahead and feel the summer with this beautiful warm summer life outside! You can go for a picknick, sun bathing, laying on the ground, read something or listen some music (Intense maybe?;) )! You'll get a tan and become less frustrated, believe me:)

2. Go shopping, always works!

3. Go see a movie after you got dinner with your best friend!

4. Maybe you can go out for a walk, alone or with friends. Just what you prefer.

5. Make your nails galaxy after my galaxy nail art tutorial:D it's really distracting doing your nails because your focused, and because it takes a while, your day'll be over before you know!
6. You can make fun pictures or videos with friends! Always fun, inside or outside!

Yeah well I don't know, you can always do other things like baking a cake, call your best friend, go get icecream or something else! I just see sun and I think outside, but if you know things to do inside you like very much like singing with your piano, just do what you feel like!

At last I got some tracks from 'Intense here below for you guys, I think it's a great album, you should listen to it! Enjoy!
X Maartje